babyshower ♥

Tänään mulle pidettiin ne kauan odotetut babyshowerit meillä. Teemu oli tottakai mukana kanssa juonessa jotta tytöt onnistuivat siinä.
Aamusta Teemu halusi ihan muuten vaan alkaa siivoamaan koko kämppää ja sanoi syyksi että kun ensi viikolla hän ei tule olemaan paljoa kotona auton kunnostamisen takia mutta varmaankin osittain syynä oli myös että babyshowerit pidettiin meillä.

Halusin myös tänään kirpputorille kiertelemään ihan huvin vuoksi jospa löytyisi vähän lisää vauvanvaatteita niitä pienempiä kokoja kun tajusin yks päivä järjestellessäni vauvan vaatteita että mulla oli kaikki melkein neutraali väreinä ja vähän 50-56 vaatteita. Sitten Teemu ihan mielissään oli sitä mieltä että hänkin haluaisi tulla mukaan, ihan yhtäkkiä tosta noin vaan mikä oli mun mielestä vähän kummallista ja outoa koska yleensä mun pitää oikein väkisinkin pyytää tuhat kertaa ennen kuin suostuu mukaan :'D Ja myös oli outoa että sisko kysyi monta kertaa mitä mä tuun tekeen tänään ja joko menin jo kirpputorille jne.

No sitten kun tultiin takaisin kirpputorilta kotia ja mentiin sisään niin ihan heti ekana näin sohvapöydässä olevat lahjat jolloin olin että ''WOOOT'' sitten tajusin heti että MUN BABYSHOWERIT ! ja sieltä piilosta sitten ne tytöt hyppäs esille ja huusi ''YLLÄTYS''. Ai että olin niin mielissään ja iloinen että vihdoinkin !

Teemu lähti heti sen jälkeen ruuvailemaan autoaan ja me tytöt jäätiin sitten meille :) Syötiin aluksi ja puhuttiin, sitten mentiin avamaan lahjoja kun koko ajan tuijotin niitä ja odotin jo että pääsi availemaan niitä. ( kukapa ei tykkäisi avata lahjapaketteja ;) )

Ei ne babyshowerit kauan kestänyt muitten menojen takia mutta oli kyllä kivaa ja olin ihan mielissään lahjoista ja kaikista herkuista mitä tytöt oli tuonut ♥ Nyt tyytyväisenä odotellaan sitä h--hetkeä vaan ❤








Veralta sain ihanan pehmeän käsipyyhkeen, vauvalle vauvaöljyä sekä itselleni vartalokuorinta aineen ♥


Sannalta sain vauvalle ihanat housut missä pitsihelma, sukat, paita missä alapuolella röyhelöä ja ihanat sukkahousut ♥
ihan Koreasta saakka !


Isosiskolta sain nämä NEWBIE ihanuudet ♥ isosisko kyllä tietää mistä pikkusisko tykkää ;)


Maarialta sain söpön pyjaman, sukat ja suloisen nallen ! ♥


Jennalta sain vauvalle kulmapyyhkeen, tuttipullojen puhdistusharjat, tuttinauha sekä ekologinen saippua/shampoo vauvalle ♥


Siskon tekemästä vaippakakusta sisälsi Liberon 2 vaipat, twistshake tuttipullo, talkkia, tutteja, perusvoidetta, sinkkivoidetta, ensilusikka, ensipupu sekä nokkamuki ♥


Vielä isosiskolta sain kauan haaveilemani PETITE CHERIEN vaunuverhot sekä hoitolaukku ♥
KIITOS TYTÖT ! ♥
Jenna, Vera, Sanna, Maaria & Nina 



- Leila Ngo

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

niin entäs ne raskausarvet?

vauvan hankinnat

yhteistyö ByPinja